Britax B-smart

Roemer-Britax-B-Smart-4-Pushchair-rearward-or-forward-facing-seat-unit-Design-2012-Blue-Atoll_6941_f515Britax B-smart w przepieknym kolor Blue Atoll na czarnym stelażu to propozycja niemieckiej firmy Britax – Romer . Firma ta słynie z solidności i bezpiecznych produktów dla dzieci  takich jak foteliki z bardzo dobrymi notami w testach .B-smart to mój pierwszy produkt tej firmy ale napewno nie ostatni.Nie mogłam się zdecydować w jakim kolorze ma być wózek ,dodatkowo zakupiłam siedzisko w kolorze czarnym i tym sposobem mam wózek w 2 kolorach .Kolor Blue Atoll jest ładnym kolorem jednak dość jasnym dlatego chciałam drugie siedzisko   dodatkowe na zmianę  w czarnym kolorze .Ale materiał z jakiego jest wykonany wózek czyści się  łatwo i bez obaw moża kupić wózek  w jasnym kolorze.qaaWózek bardzo porządny ,wykonany ze starannością w każdym szczególe ,siedzisko spacerowe montowane  tyłem lub przodem do kierunku jazdy,lekki aluminiowy stelaż,małe wymiary po złożeniu,ww siedzisko rozkładane na płasko,5-punktowe pasy bezpieczeństwa,obrotowe przednie koła z możliwością zablokowania,regulowany podnóżek,duży kosz na zakupy,okrycie na nogi do spacerówki,miękka regulowana rączka.eDziecko siedzi dość wysoko co bardzo mi się podobało ,więcej widzi niż w niżej osadzonych spacerówkach,doskanała wysokość na kontakt wzrokowy z dzieckiem oczywiście to ulga dla naszych pleców gdy nie trzeba bardzo pochylać się do dziecka.cOgromna buda doskonalne chroni przed wiatrem ,deszczem a dodatkowy rozpinany panel w  budzie super na słoneczne dni jest bardzo fajnym rozwiązaniem bo nie ma potrzeby montażu parasolki bo buda rozkłada się aż do pałąka,a siatka wentylacyjna w tym dodatkowym panelu idealnie spełnia swoję funkcję.rWózek bardzo dobrze zabudowany i idealny na zimę lub chłodne dni,w pozycji leżącej nadaje się nawet dla malutkiego dziecka bo rozkłada się całkowicie na płasko.Jazda bardzo przyjemna ,dobre podbijanie ,duże koła sprawdzą się w trudniejszym terenie ,wózek jedzie cicho ,lekko i płynnie .Jest bardzo zwrotny ,dość dobra amortyzacja ,może nie jest maga miękki ale nie jest też twardym wózkiem .Dzieckiem nie trzęsie i nie odczuwa wstrząsów nawet jadąc po trudniejszym terenie.Tapicerka miękka ,bardzo komfortowa dla dziecka ,nie potrzebne dodatkowe wkładki czy kocyki ,w kontakcie ze skórą dziecka jest bardzo miękka i miła w dotyku. Podsumowując kawał porządnego  wózka, na pewno jest wytrzymały  .W  tym wózku  nawet większe dziecko tez ma wygodnie ,i prowadzenie wózka jest również świetne, nie odczywamy ciężaru dziecka co np. w wózkach typu parasolka jest bardzo odczywalne.Podsumowując  Britax bardzo mi odpowiada pod względem jakościowym ,i już przymierzam się  do zakupu kolejnego produktu tej świetnej firmy. phoq

18 myśli w temacie “Britax B-smart”

  1. Cieszę się, że trafiłam na recenzję tego wózka. Właśnie zastanawiam się nad jego kupnem, a nie mam możliwości obejrzenia go. Decyzja tym bardziej trudna, że wózek dla mnie musi być na tyle uniwersalny, aby jeździło w nim niemowlę i w razie potrzeby dwulatka +, gdyż właśnie oczekuję drugiego dzidziusia (różnica 21 m-cy), a jestem dość sceptyczna co do wszelkich dostawek itp. Zamierzam więc wypróbować układ małe w wózku, a gdy starsze się zmęczy to małe do chusty a starsze do wózka. Tylko wybór wózka… Musi być więcej niż idealny… A może Dawidkowamama coś mi doradzi i dopomoże? Pozdrawiam ciepło

    1. Wózek w wersji spacerowej bez problemu może być już dla maleństwa ,ponieważ w pozycji leżącej jest świetnie zabudowany i całkowicie na płasko,natomiast dwulatkę też pomieści w razie potrzeby.A nie myślałaś nad wózkiem np.Britax b-dual ,albo phil&teds bardzo fajny wózek dla dwójki dzieci ,maluszek będzie miał swoje siedzisko a starsze dziecko bardzo wygodne swoje ,a razie jak większe dziecko wyrośnie z wózka ,bez problemu robisz z niego pojedyńczy wózek ,myślę że takie rozwiązanie byłoby najlepsze .Bo mam dwulatka i często jezdzi w wózku ,czasem idzie cały spacer ale czasem są dni ze tylko wózek i nie ma mowy zeby szedł ,i pojedyńczy wózek może być uciążliwy dla Ciebie i Twoich dzieci ,bo jeśli maluszek będzie sobie spał na spacerze a starsze dziecko będzie chciało usiąść do wózka akurat w tym samym czasie to będzie utrudnienie i dylemat czy obudzić dziecko czy uspokajać marudzące starsze dziecko,również w deszczową pogodę chusta może nie zdać egzaminu pchając jeszcze wózek ze starszym dzieckiem umęczysz się tylko .Warto przemyśleć takie rozwiązanie ,można poszukać używek w dobrym stanie i spróbować czy taki wózek ci pasuje,ale moim zdaniem rozwiązanie byłoby świetne.pozdrawiam

      1. Bardzo dziękuję za odpowiedź 🙂 Zastanawiałam się i nad tym rozwiązaniem, ale… czytając różne opinie doszłam do wniosku, że starsze dziecko często nie chce jeździć w tym dodatkowym siedzisku – siłą rzeczy jest mniej atrakcyjne. Poza tym siedziska są też chyba nieduże, no i z tego co pamiętam przy rozłożonym siedzisku głównym dla noworodka nie da się zamontować dodatkowego siedziska, więc kilka pierwszych miesięcy i tak borykam się z problemem 🙂 Więc dlatego pomyślałam, że w ostateczności już lepiej dokupić dostawkę. A jak Ty się na to zapatrujesz z perspektywy swojego dwulatka – dałby radę przejeździć spacer w dodatkowym siedzisku?
        A czy do B-Smarta dwulatka zmieści się na luzie, czy upchnięta? A 2,5 czy 3-latka wejdzie czy już nie? nie mogę sobie wyrobić zdania na temat wielkości siedziska. Zastanawiam się też nad wysokim umiejscowieniem siedziska – w przypadku młodszego dziecka- super, starsze – jakoś nie bardzo to widzę…. Pech, że akurat Britaxów u nas zobaczyć się nie da, widziałam tylko kiedyś gdzieś przelotnie B-Motiona. Ale przez net – dla mnie super, jakoś chwytają mnie za serce 🙂
        A więcej pomysłów po prostu już nie mam 🙂

    1. Dzięki 🙂 A co sądzisz jeszcze o głębokości siedziska w Smarcie? Podają 23 cm, czy to nie za mało? Niektóre wózki mają przecież nawet 30 cm…

      1. Dla małego dziecka będzie dobre,no dla 2 latka wiadomo że rewelacji nie będzie bo faktycznie siedzisko jest dość wysoko osadzone ,mam B-Motiona to siedzisko jest naprawdę ogromne ,szerokie i dziecko ma mnóstowo miejsca ale jest zdecydowanie niżej .

      2. B-Motion jest super 🙂 myślałam nawet o nim w wersji z gondolą, bo ponoć jest taka opcja, ale nie mogę nigdzie w sprzedaży znaleźć gondoli B-Motion, a przede wszystkim podnóżek jest chyba nieregulowany, prawda? więc jak dziecko wyrośnie z gondoli, a jeszcze nie będzie umiało dyndać nóżkami ;-), to kich
        Ta dostawka siedzisko wygląda świetnie, ale nie ma chyba w sprzedaży w Polsce? nie widziałam nigdzie.

  2. Gondola do B-Motiona jest ,można zamontować zarówno fotelik jak i gondolę ,podnóżek jest wypychany więc dziecko może oprzeć nóżki,bardzo fajny wózek,jeden z moich ulubionych ,tu masz linka do Britaxa ,gdzie wchodząc na wózki możesz zobaczyć jakie dodatki typu gondola itd można zamontować do danego wózka http://www.britax-roemer.pl/wozki-spacerowe/wozki ,a na moim blogu rezenzja z B-Motiona świeża sprzed kilku dni

    1. Recenzję oczywiście czytałam 🙂 A napisz mi proszę na czym polega ten wypychany podnóżek. Przyznam, że nie widziałam tego jeszcze…
      A ta dostawka pasuje do wszystkich wózków? widzę, że ma regulację, ale…

      1. A jakie jest Twoje zdanie na temat wielkości (ogromne 😉 siedziska + wypychany podnóżek dla takiego małego dziecka, które wyrosło już z gondoli? czy nie jest ono – paradoksalnie – za obszerne? a do tego zwisające nóżki…? na filmikach są akurat takie ujęcia, że trudno mi ocenić kąt nachylenia w stosunku do siedziska.
        A widziałaś B-Agille? I jak on wypada w porównaniu do Motiona?
        Gondole do tego wózka są rzeczywiście na stronach producenta, ale w ofertach naszych sklepów ani widu ani słychu…
        A propos wózków. Zastanawiam się dlaczego w Polsce niemieckie wózki są tak mało popularne. Tak na oko polskie wcale nie są aż tak dużo tańsze, a rozwiązania czy wykonanie nie wyglądają na jakieś rewelacyjne.

  3. Nie wiem, czy widziałaś mój ostatni komentarz, bo jakoś nie po kolei napisałam, więc ponawiam 🙂
    A jakie jest Twoje zdanie na temat wielkości (ogromne 😉 siedziska + wypychany podnóżek dla takiego małego dziecka, które wyrosło już z gondoli? czy nie jest ono – paradoksalnie – za obszerne? a do tego zwisające nóżki…? na filmikach są akurat takie ujęcia, że trudno mi ocenić kąt nachylenia w stosunku do siedziska.
    A widziałaś B-Agille? I jak on wypada w porównaniu do Motiona?
    Gondole do tego wózka są rzeczywiście na stronach producenta, ale w ofertach naszych sklepów ani widu ani słychu…
    A propos wózków. Zastanawiam się dlaczego w Polsce niemieckie wózki są tak mało popularne. Tak na oko polskie wcale nie są aż tak dużo tańsze, a rozwiązania czy wykonanie nie wyglądają na jakieś rewelacyjne.

  4. Cały weekend tłuką mi się po głowie te wózki 🙂 Analizuję, porównuję i wariuję już od tego 🙂 Jeśli mogłabym Cię prosić jeszcze o następujące informacje i Twoją oczywiście opinię i odczucia:
    – analizując siedziska wygląda na to, że Motion jest 2 cm szerszy i 2 cm głębszy niż Smart. Czy realnie to daje faktycznie aż taką dużą różnicę na korzyść Motiona? Czy to kwestia jakiegoś specyficznego profilu siedziska?
    – jak sprawował się podnóżek w Smarcie – jeden z opisów podaje że ma on 18 cm długości. Wydaje mi się to nienaturalnie dużo. Czy ten podnóżek nie opada?
    – czy w Motionie wysokość pałąka będzie odpowiednia dla małego, siedzącego już dziecka? (oglądałam filmik bodajże z Baby Joggera, gdzie pałąk był na wysokości +/- główki dzieciaczka i przy ruszaniu wózkiem, dzieciak prawie uderzył główką)
    – jakie jest podbijanie w tych wózkach? Gdzieś czytałam, że Motion – przy większym ciężarze dziecka tu nie sprawdza się rewelacyjnie?
    – jaka jest wysokość siedziska od ziemi – oczywiście orientacyjnie np czy to typ Mutsy Evo czy Bebetto (on ma chyba wyżej siedzisko), czy jakiś inny?
    – czy dobrze sobie to wyobrażam, że Smart jest realnie dla dziecka do 1,5 – 2 lat, a Motion od 2 lat w górę – chodzi mi o Twoje odczucie jeśli chodzi o komfort dziecka i jazdy
    Z góry ogromnie Ci dziękuję za odpowiedzi, tak jak pisałam są one dla mnie ogromnie ważne, gdyż nie mam możliwości obejrzenia i przymierzenia sobie tych wózków na „żywo.
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz