X-lander x-fit

fit-orange_new-kopia[2]X-lander x-fit to nasz pierwszy trzykołowy wózek  i pierwszy x-lander w naszym wózkowym  garażu.1a 2a 4 6
Nie miałam nigdy przekonania do trzykołowców i jakoś nie podobały mi się i miałam wrażenie że są niestabilne i wywrotne,trudne w manewrowaniu  .Jednak x-lander spodobał mi się na tyle że zdecydowałam się na zakup , po rekomendacji posiadaczki  x-fita Ilony  na facebookowym x-landerowskim funpage  że jest warty zakupu  postanowiłam zaryzykowac .Wybrałam kolor orange ,i to był bardzo dobry wybór,bo kolor jest przepiękny i świetnie wygląda w połączeniu z czarną ramą wózka.10 9Wózek z wyglądu  mały i zgrabny jednak siedzisko ma spore i dwulatek mieści się bez problemu.Zdecydowanym atutem x-fita jest rozpinana  budka,duża i doskonale osłaniająca dziecko,to właśnie ona była decydującym elementem  przy wyborze  tego  wózka.12 15Rączka regulowana ,podnóżek również,po jego  rozłożeniu śpiący dwulatek miał nóżki położone na nim ,więc jest dość spory i na pewno  jest wygodnie śpiącemu dziecku które może swobodnie oprzeć nóżki na podnóżku  .17 20Oparcie regulowane na pasek ,jednak idzie to płynnie i sprawnie,więc nie ma co się bać paskowej regulacji.Prowadzenie całkiem  przyjemne ,pełna rączka zdecydowanie ułatwia nam manewrowanie wózkiem ,jest to doskonała alternatywa dla wózków typu parasolka za którymi nie przepadam ,x-fita prowadzi się zdecydowanie lepiej i wygodniej.Spory kosz ,pozornie mały ale zmieści się  jednak tam dużo ,moim sposobem na zwiększenie powierzchni zakupowej w koszu to wkładam do kosza taką większą ,długą ,sztywniejszą torbę zakupową i ładujemy zakupy  po samą górę torby i dzięki temu mieścimy w  tym niewielkim koszu tyle samo  co w   dużych koszach wózkowych.11Prowadzenie wózka zaskoczyło mnie ,zawsze obawiałam sie trzykołowych wózków,że sa niestabilne i wywrotne a tu zaskoczenie ,x-fit jest bardzo stabilny i nie ma mowy o niekontrolowanej wywrotce np przy zjeżdżaniu z krawężnika.Co więcej  zachwycona trzykołowym wozkiem kupiłam bardzo przez wszystkich wyczekiwaną nową kolekcję 2014 a mianowicie  Baby Jogger  City Lite i co mnie zdziwiło w tym wózku  ta niestabilność i wywrotność jest zdecydowanie odczuwalna,przy zapakowanym na maxa koszu i dwulatku wózek strasznie ciężko sie prowadziło a zjazd z krawężnika to prawdziwy wyczyn siłowy żeby utrzymać wózek prosto ,dziwne że  w tak zachwalanej i znanej marce ten trzykołowy wózek tak niestabilnie się prowadzi   ,także tym bardziej pochwała dla X-landera za trzykołowy wózek o takiej stabilności  i lekkości prowadzenia nawet z zapakowanym koszem i dwuletnim pasażerem22 25.Jednak x-fit amortyzacją nas nie zachwyci ,ale nie oczekujmy cudów bo cudów nie ma , jest dość twardym wózkiem ale jak na mały spacerowy wózek jazda jest całkiem przyjemna i wygodna.Z wad ktore zauważyłam to trochę niewygodne zapięcia pasów ,i przy wiercącym się dziecku to nie było takie proste szybko je zapiąć,dobrze że jest pałąk to zdecydowany plus  , niewygodne jest też  składanie wózka ,który składa sie nie do środka tylko na zewnątrz czyli łatwo o zabrudzenie wkładki i budki3 ,jednak wkładka jest wyjmowana i mozna ją uprać ,ale po 2 tygodniach użytowania wózka wkładka wykazała  już delikatne ślady zmechacenia więc po dłużym użytkowaniu może nie wyglądać już tak ładnie oraz na kółkach szybko widać ślady po drobnych kamyczach itp.Teraz naszym x-landerem jeżdzi młodszy pasażer  Olaf i jego mama jest bardzo zadowolona z x-fita chwaląc właśnie jego małe wymiary  po złożeniu  ,jak i  lekkość i wygodę dla dziecka.Po przesiadce z większego cięższego wózka to zdecydowanie zalety . Ogólna ocena wózka jest  dobra  , jest lekki wygodny i zwrotny ,mały po złożeniu ale wygodny i z obszernym siedziskiem ,pełna rączka ,duża budka ,kosz , to jest to czego próżno szukać w niewygodnych wózkach typu parasolka więc polecam x-fita .16
Reklamy

15 myśli w temacie “X-lander x-fit”

  1. Witaj.BARDZO DZIęKuję za tę opinię ,jest bardzo dobra ,miałam wiele zapytań wobec tego modelu ale,żadna PANI W SKLEPIE nie odpowiedziała mi na te wszystkie zapytania moje a tu proszę taka super opinia a za tym wózkiem już pół roku chodzi mi ochota za zakupem.
    Przewertowałam internet sklepy i nic totalna niewiadoma kupić ,nie kupić?Tym bardziej że wózek jest mi potrzebny do 2,5 latka a laska nie wchodzi w grę .Ta opinia powinna być na pierwszej stronie internetu w zapytaniu o x-landera x-fit.

  2. Witam super opinia wózka. Zgodzę się z przedmówczynią, że powinna wyświetlać się na samym początku. Widziałam też recenzję x cite mogłaby mi Pani powiedzieć który wózek był wygodniejszy w użytkowaniu? Chciałabym tylko podkreślić, że córka ma 15 miesięcy i do maluchów nie należy 😊 pozdrawiam

    1. Oba wózki są fajne ,X-Cite ma większy kosz ,kółka itd ,ale po złożeniu x-fit jest mniejszy wiadomo,każdy wózek ma w sobie coś ,zależy co kto szuka ,jeśli masz małe auto i mały bagażnik to x-fit ,jeśli większy to x-cite .X-cite chyba jednak lepiej mi się użytkowało .

      1. No ale x-fit jest fajny ,zwrotny ,mały też fajny dla większego dziecka ,ciężki wybór spośród tych dwóch modeli ,bo każdy ma w sobie coś co odpowiadało mi i te wózki dobrze się użytkowało.

  3. Dokładnie dlatego nie mogę się zdecydować 😊 w x cite przeraża mnie trochę rozkładanie siedziska po bokach. Obawiam się, że może być nie wygodne bo trzeba użyć dwóch rąk. Teraz mamy britax b agile ale potrzebujemy drugiej spacerówki. I wybór jest dosyć trudny.

  4. Z rozkładaniem oparcia nie ma zadego problemu ,idzie to sprawnie ze spokojnie dasz radę to zrobić ,nic się nie zacina i nie pląta ,także jedną ręką spokojnie rozłożysz i złożysz.

      1. Może być ciężko ,kółeczka są małe ,i po śniegu to chyba tylko pomopwane dobrze sobie poradzą ,ewentulanie duże koła,fit ma małe kółeczka ,raczej na gładkie powierzchnie .

  5. Właśnie kupiłam ten wózeczek dla 18 miesięcznego syna i już nie mogę się doczekać kiedy do nas dotrze. Wcześniej używaliśmy od urodzenia X-landera XA i jestem nim zachwycona, ale potrzebuję coś mniejszego i mam nadzieję że się sprawdzi

  6. Witam. Proszę napisać czy wózek ten nadawałby się dla dwulatka. Chłopiec należy do tych mniejszych -wcześniak(23mce i 84cm wzrostu) i zastanawiam się właśnie nad x fitem… tylko nie wiem czy nie będzie do niego za duży 🙂

    1. Tak wózek będzie dobry, nie będzie za duży,mój duży dwulatek miał wygodnie i mieścił się bez problemu ,jeszcze miał zapas więc wozek spokojnie posłuży ,pozdrawiam

  7. Niestety wózek mnie rozczarował. Wprawdzie małemu była w nim wygodnie (siedzisko jest duże) ale mnie strasznie się go prowadziło. Trzeba było uważać żeby wózek się nie przewrócił przy podjeżdżaniu pod krawężniki. Niestety wózek znalazł już nowego właściciela
    Pozdrawiam

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s